zaterdag 22 mei 2010

Niet fietsen naar Florence, maar jodelen in Oostenrijk!

De kogel is door de kerk................treinreis die al geboekt was voor onze terugreis vanuit Florence hebben wij met pijn in ons hart moeten annuleren.
De blessure aan de knie van John is zo hardnekkig dat onze hele voorbereiding voor deze reis niet heeft kunnen plaatsvinden. Dit pinksterweekend hadden wij eigenlijk al voor de derde keer 4 dagen met een volgepakte fiets erop uit willen trekken, maar al met al hebben wij 1 dag kunnen fietsen, en toen retour met de trein naar huis.

De huisarts adviseert om zoveel mogelijk te rusten op dit moment, en door te gaan met de fysiotherapie, en zo moet het over een aantal weken beter gaan. Dat hopen we dan maar, want dan is het al bijna juli.

Als alles volgens plan van de huisarts verloopt, en het is inderdaad genezen over een paar weken dan hebben wij nog ongeveer 6 weken voordat onze reis zou gaan starten, en met het vooruitzicht dat we flinke passen in Oostenrijk moeten bedwingen, zien wij het somber in dat we dit met veel plezier zullen halen.

We hebben dus samen besloten om deze reis maar een jaartje uit te stellen. Dit is niet zonder slag of stoot gegaan moet ik eerlijk bekennen..............ik ( Monique ) heb hier behoorlijk slechte zin van gehad............iets waar ik nu natuurlijk erge spijt van heb. John heeft ook niet om deze blessure gevraagd, maar ik zag de bui van annuleren van deze reis al hangen, en dat stemde mij niet vrolijk de laatste afgelopen week ( en dan druk ik mij nog zachtjes uit).

Tot nu toe hebben we het volgende alternatief.................met de auto naar Oostenrijk, mountainbikes achterop, tent, rugzak en de wandelschoenen mee. We willen dan naar verschillende plaatsen in Tirol, en ter plekke bekijken wat we gaan doen...............wandelen, fietsen of rusten!!

We hopen dat deze blessure vlug over is, en dat we weer van het actieve buitenleven kunnen gaan genieten.

Trouwens...............John heeft mij mijn erg meelevend gedrag van de afgelopen week vergeven!!

Monique

2 opmerkingen:

  1. Hoi,
    Dit is bijzonder jammer voor jullie, maar de geondheid gaat toch boven alles. Dan stellen jullie het maar en jaartje uit. Oostenrijk is ook een mooi land.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Corine Roosenbrand24 mei 2010 om 12:20

    Wat ontzettend balen zeg!! en natuurlijk moet dat even verwerkt worden...
    Het plan om toch naar Oostenrijk te gaan en actief te zijn voor zover mogelijk klinkt ook erg goed trouwens. Geniet van de voorbereidingen!
    (ik heb mezelf verwijderd van hyves.... maar vind het wel leuk om af en toe wat dingen uit te wisselen, mijn email corine_r@hotmail.com)

    grtz Corine

    BeantwoordenVerwijderen